İŞLETMELERDEKİ EN ÖNEMLİ BAŞARI FAKTÖRÜ “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE MODERN YAKLAŞIMLAR” EĞİTİMİ DÜZENLENECEKTİR

  • 27.10.2015
  • BilecikTSO

 

İŞLETMELERDEKİ EN ÖNEMLİ BAŞARI FAKTÖRÜ “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ” 

Değerli Üyemiz,

Günümüz şartlarında işletmelerin, özellikle kısıtlı kaynaklarla faaliyetlerini sürdürmeye çalışan KOBİ'lerin, hızla değişen küresel rekabet şartlarında pazar paylarını koruyabilmeleri, sundukları ürün ve hizmet kalitesi kadar müşteri ilişkilerine verdikleri önem ve müşteri isteklerindeki değişikliklerin takip edilmesine bağlıdır.

Fakat genel olarak işletmelerin içinde bulundukları finansal zorluklar ve mevcut çalışan profilleriyle hedef pazarlarını tanımlamada, pazarlama stratejilerini belirlemede ve müşteri ilişkileri yönetiminde yetersiz kalmaktadırlar.

Günümüz pazarlama yöntemleri ve müşteri ilişkileri yönetimi tekniklerini kullanmayan işletmeler bilgi ve iletişim teknolojilerindeki ve sosyo-ekonomik şartlardaki değişikliklerin de etkilemesi ile oluşan tüketici tercihlerindeki hızlı değişiklikleri izlemede ve bu değişiklere ayak uydurmada yeterli başarıyı gösteremeyebilmektedir.

Bu nedenlerle işletmelerimiz için en önemli başarı faktörlerinden biri olan müşteri ilişkileri yönetimi hakkında günümüz şartları göz önünde bulundurularak daha detaylı bilgi ve deneyim kazanmaları amacı ile Odamız tarafından üyelerimize, girişimci adaylarına ve üniversite son sınıf öğrencilerimize “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE MODERN YAKLAŞIMLAR” konulu eğitim verilecektir. Eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecek olup eğitime katılım ücretsizdir.

Profesyonel eğitimciler tarafından Kasım ayı içinde Odamızda düzenlenecek olan “Müşteri İlişkilerinde Modern Yaklaşımlar” konulu eğitime katılmak isteyenlerin 6 Kasım 2015 Cuma günü saat 17.00’a kadar ekte yer alan kayıt formunu doldurarak Odamıza ulaştırmaları önemle rica olunur.

Saygılarımızla.

                                                                BİLECİK TİCARET VE SANAYİ ODASI 
     

NOT:  

     “Müşteri İlişkilerinde Modern Yaklaşımlar” Eğimi 120 kişi ile sınırlıdır.

Eğitime katılacakların tespitinde Odamıza başvuru tarihi esas olarak alınacaktır.

Eğitim Tarihleri Odamız tarafından belirlenerek katılımcılara duyurulacaktır.

 

Kayıt Formunu İndirmek İçin Tıklayınız.
 

Eğitime Kayıt Yaptırmak ve Detaylı Bilgi için;

0 228 216 00 11 – 12, 0 228 216 04 94 (Dâhili: 108) /  Seda YALÇINKAYA

seda.yalcinkaya@bileciktso.org.tr 

bilecik@bileciktso.org.tr

info@bileciktso.org.tr

 

 

  • İŞLETMELERDEKİ EN ÖNEMLİ BAŞARI FAKTÖRÜ “MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE MODERN YAKLAŞIMLAR” EĞİTİMİ DÜZENLENECEKTİR

Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç