ŞUBE AÇILIŞ İŞLEMLERİ
1-Dilekçe (2 Adet)
2-Taahhütname (2 Adet)
3. Hükmi Şahıslara ait Oda kayıt beyannamesi
4- Şube açılışına dair Noter onaylı Yönetim Kurulu Kararı (2 adet)
5- Şubeyi temsile yetkili kılınan kişilerin imzaları, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün veri tabanından MERSİS tarafından otomatik olarak alınır. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün veri tabanında imza kaydının bulunmaması veya kaydın temin edilememesi halinde kişilerin imzaları herhangi bir ticaret sicili müdürlüğüne veya notere beyan edilerek imzalar onaylatılır.
6- Yabancı ülkede bulunan imzaya yetkili kimselerin imza beyanı, bu kişilerin imzalarının o ülkedeki Türk konsolosluğu ya da o ülke mevzuatı uyarınca yetkili makamlarca onaylanmak suretiyle düzenlenebilir. Yabancı ülke makamlarınca düzenlenen imza beyanlarının, Türk konsolosluğundan veya Yabancı Resmi Belgelerin Tasdiki Mecburiyetinin Kaldırılması Sözleşmesi hükümlerine göre onaylatılmış aslı (apostil şerhli) ve noter onaylı Türkçe çevirisi ile birlikte ilgili ticaret sicili müdürlüğüne verilmesi zorunludur.
7- MERSİS üzerinden görev kabul onayı vermiş olanlardan ayrıca fiziki ortamda görev kabul beyanı alınmaz. Bu onayı vermemiş olanların görevi kabul ettiklerine ilişkin yazılı beyanları şube açılış dilekçesi ekindeki ilgili belgeler arasında yer alır.
8- Şube yetkilisinin kimlik fotokopisi (2 adet)
ŞUBE YETKİLİ DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMLERİ
1-Dilekçe (2 Adet)
2- Şube yetkili değişikliğine dair Noter onaylı Yönetim Kurulu Kararı (2 adet)
3- Şube yetkilisinin kimlik fotokopisi (2 adet )
ŞUBE KAPANIŞI
1-Dilekçe (2 adet )
2-Noter onaylı Yönetim Kurulu Kararı (2 adet)